Gre za prostovoljen vpoklic vozil, v Evropi pa zadeva avtomobile znamk Urban Cruiser, Corolla, Auris, RAV4 in Yaris, izdelane med avgustom 2005 in avgustom 2006 ter med avgustom 2008 in decembrom 2010, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.
Gumb za pomik stekla na voznikovi strani lahko povzroči kratek stik, pri tem pa obstaja nevarnost pregretja in potencialno izbruha ognja, so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP pojasnili pri Toyoti. Doslej še niso bili obveščeni, da bi zaradi te težave prišlo do kakšnih poškodb.
Množičen vpoklic več milijonov vozil je že pred štirimi leti močno okrnil ugled Toyote, svoja vozila pa so morali v zadnjih letih vpoklicati v mehanične delavnice tudi številni drugi proizvajalci. Tako je moral japonski proizvajalec zračnih vreč Takata spomladi priznati, da so njegovi nevarni izdelki vgrajeni kar v 19,2 milijona avtomobilov po vsem svetu, kar je vodilo v največji odpoklic vozil v ameriški avtomobilski industriji doslej.
Toyota s Volkswagnom tekmuje za naziv največjega proizvajalca avtomobilov na svetu, glede na podatke za prvih šest mescev pa za zdaj vodijo Nemci - vendar le, če se v številko o skupni prodaji všteje še tovornjake znamk MAN in Scania. Do konca junija je tako koncern Volkswagen prodal skupaj 5,04 milijona vozil, Toyota pa 5,022 milijona, navaja dpa.
Volkswagen prav zdaj načrtuje največji vpoklic v zgodovini koncerna, zardi prirejanja rezultatov testov izpušnih plinov mora namreč v 28 državah EU v mehanične delavnice vpoklicati približno 8,5 milijona vozil z dizelskim motorjem.