Spletna stran 24ur.com je septembra zabeležila 757.694 različnih slovenskih obiskovalcev in s tem dosegla 52,44-odstoten doseg; uporabniki so opravili 94,99 milijona prikazov.
Po številu obiskovalcev 24ur.com sledita siol.net (585.573 obiskovalcev; 40,53-odstotni doseg; 58,58 milijona prikazov) in bolha.com (536.041 obiskovalcev; 37,10-odstotni doseg; 99,86 milijona prikazov).
Prvi trojici do desetega mesta sledijo rtvslo.si, najdi.si, zurnal24.si, avto.net, vizita.si, zadovoljna.si in itis.si.
Doseg vseh 80 merjenih strani v obdobju med 1. in 30. septembrom znaša 1.401.413 različnih slovenskih obiskovalcev, ki so opravili malo manj kot 620 milijonov prikazov.
Kot še ugotavlja raziskava MOSS, je bilo septembra med 1.443.051 in 1.446.460 mesečnih uporabnikov interneta. Od tega je bilo 84,8 odstotka oz. 1.444.755 mesečnih uporabnikov, prebivalcev Slovenije, starih od 10 do 75 let.
Večkrat dnevno je sicer internet uporabljala 55,03 odstotka uporabnikov. Med mesečnimi uporabniki interneta je 52 odstotkov moških in 48 odstotkov žensk, povprečna starost pa znaša 38 let.
Po zadnjih podatkih MOSS več kot 80 odstotkov slovenskih spletnih uporabnikov zanimajo novice na spletu. Novice zanimajo 43,07 odstotka slovenskih spletnih uporabnikov, ki so septembra obiskali kakšno izmed sodelujočih strani v MOSS. 37,54 odstotka uporabnikov novice zelo zanimajo, 10,88 odstotka jih niti zanimajo niti ne zanimajo, 3,19 odstotka novice ne zanimajo, 5,32 odstotka pa sploh ne zanimajo novice na spletu.
Med tistimi, ki jih zelo zanimajo novice na spletu, je 53,78 odstotka uporabnikov moškega spola in 46,22 odstotka ženskega spola; največ je uporabnikov iz starostne skupine od 25 do 34 let.
Raziskava MOSS poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, v obdobju 2013-2015 pa jo izvaja družba Gemius Adria.